اکورد مگه با تو بد بودم رامین بی باک
♪♫تار تا گيتار♪♫
وبلاگي براي علاقه مندان موسيقي
تاريخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:, | نویسنده : مريم

اکورد مگه با تو بد بودم رامین بیباک - ۴/۴

Fm                      Bbm                                 Eb                          Cm

از حالا دیگه تو واسم غریبه شدی                  از حالا نمی تونم تو رو عاشق بدونم

 Cm      Bbm             Db                     Eb           Cm      Bbm    Db          Eb

تو حال منو دیدی، از من تو بریدی        از این همه احساس و از این همه عشقم خجالت نکشیدی

Fm                   Bbm                                Eb                      Cm

از حالا دیگه تو واسم غریبه شدی             از حالا نمی تونم دیگه یادت بمونم

Fm                     Bbm                         Eb                          Cm

از حالا فقط با خاطراتت سر می کنم       از حالا نمی تونم تو رو عاشق بدونم

 Fm       Bbm    Db                      Eb           Cm          Db      Fm        Db

مگه با تو بد بودم، مگه تو رو رنجوندم       مگه عشقم بهت کم بود،مگه قلبت و سوزوندم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیج رنک

فال حافظ